FIAGROP 2017 | 20 maart t/m 25 maart 2017

FIAGROP 2017 | 20 maart t/m 25 maart 2017

Ancla Cuba Consult in samenwerking met diverse, aan de landbouw sector gerelateerde Ministeries in Cuba, de Kamer van Koophandel van de Cubaanse Republiek en de beursorganisatie, nodigt u uit om deel te nemen aan de 20ste Internationale Agrobeurs in Cuba, FIAGROP 2017.

Datum: 20.03.2017 - 25.03.2017
Plaats: Recinto Ferial de Rancho Boyeros (Oudste kermis van Cuba) Ave Independencia No. 31108, Rancho Boyeros La Habana, Cuba.
Sectoren: (Agrarische sector) Landbouw – Bosbouw – Vee – Voedingssector – Suikerriet

De FIAGROP bevordert nieuwe kansen voor marketing binnen de agroalimentaire sector van de Cubaanse markt. Jaarlijks beoogt deze beurs de uitwisseling van input, producten, landbouwmachines en geneesmiddelen voor diergeneeskundig gebruik te vergemakkelijken. Het evenement bevordert verder nieuwe kansen voor marketing (invoering) van bedrijven, joint ventures en andere zakenvormen tot een markt in constante ontwikkeling.

De beurs is open voor alle vennootschappen of ondernemingen waarvan de producten, producties en diensten voldoen aan de kenmerken die nodig zijn om te worden gestimuleerd in een internationale evenement.

Er worden rechtstreekse contacten gelegd met de Cubaanse instanties en bedrijven door de door ons georganiseerde Matchmaking. Tevens is het evenement goed voor de uitwisseling van kennis, producten, technologieën, wetenschappelijke en de vooruitgang op de technische ontwikkeling, in apparatuur en landbouwmachines, uitrusting en producten.

- Technologie, apparatuur, machines en ingangen voor de landbouw en de levensmiddelenindustrie.
- Voedsel- en landbouwproducten.
- Technologie en producten voor diergeneeskundig gebruik voor vee en pluimvee in het algemeen.
- Duurzame projecten.
- Gespecialiseerde technische diensten.
- Buitenlandse investeringen in de sectoren.
U kunt op twee manieren deelnemen aan deze beurs: als exposant (stand van 9 m2 of meer) of als professional visitor.

Exposanten nemen een stand van minimaal 9 m2. In overleg met de organisatie kunnen er goederen exporteert worden om tentoon te stellen in de beurs.

Professionals, ondernemers en geïnteresseerde specialisten kunnen zich registreren voor deelname aan de beurs als professionele visitor. U ontvangt uw persoonlijke entree, een catalogus van de exposanten en u kunt deelnemen aan de activiteiten van het officiële programma van de beurs.

Zowel als exposant of professionele visitor neemt u deel aan de matchmaking die door Ancla CC voor u worden georganiseerd.
v Zodra het aanmeldingsformulier getekend is door de deelnemer en ontvangen is door de organisatie, is de deelnemer gehouden te participeren. De deelnemer is verplicht zich te houden aan de voorwaarden voor deelname zoals gesteld door de beursorganisatoren van het project in kwestie. Genoemde voorwaarden vindt u in dit document toegevoegd als bijlage.

Kosten exposant:
€ 5.180,- per bedrijf, inclusief:

- (standaard) ingerichte stand van 9 m2
- Dagelijkse consumptie (koffie, fris en 2 lunch tickets)
- 2 credentialen
- Bedrijfsprofiel in het Catalogus van exposanten
- 2 á 3 matchmaking per bedrijf
- Begeleiding van Ancla Cuba Consult op alle dagen van de beurs
- Deelname aan de activiteiten van het officiële programma van de beurs
- 1 avondactiviteit om een stukje van de Cubaanse cultuur te leren kennen
Kosten professional visitor:
€ 1.800,- per deelnemer, inclusief:

- 1 credential
- 1 exemplaar van het Catalogus van exposanten
- 2 á 3 matchmaking per bedrijf
- Begeleiding van Ancla Cuba Consult op alle dagen van de beurs
- Deelname aan de activiteiten van het officiële programma van de beurs
- 1 avondactiviteit om een stukje van de Cubaanse cultuur te leren kennen
Optioneel
Ancla Cuba Consult kan op aanvraag, het volgende pakket aanbieden:
- Aanvraag visa A7 bij het Cubaanse Consulaat
- 6 hotel overnachtingen in Havana (eenpersoonskamer, met ontbijt)
- Transfer in en out ( vliegveld – hotel – vliegveld )
- Transfer retour ( hotel – beurs – hotel )

De kosten van het totale pakket bedragen:

Hotel Kosten pp
Melia Habana***** € 2.420,00
Memories Miramar**** € 1.870,00
* 6 nachten/7 dagen in hotel naar keuze in Havana in een eenpersoonskamer met ontbijt. Aankomst 19 maart 2017, vertrek op 25 maart 2017

• De bedragen zijn exclusief (21%) BTW.
• Exclusief vliegticket, reis- en annuleringsverzekering en overige consumpties (zie uitnodiging).
• Transport, laden, lossen, douanebehandeling en plaatsen van de expositiegoederen van de deelnemer alsmede individuele kosten voor maaltijden en tolken.
• Additionele inrichting van de stand met bij voorbeeld meubilair, vitrines, keukeninrichting, extra verlichting, machineopstelling en -aansluiting, e.d. (bij de briefing die gehouden gaat worden begin januari 2017 (info volgt) zullen de wensen van de deelnemers besproken worden, waarna de gecontracteerde standbouwfirma vooraf offerte zal maken)
• Aansluiting voor telefoon, telefax, ISDN en Internet + gesprekskosten, aansluiting voor water aan- en -afvoer +-verbruik, elektra-aansluitingen en -verbruik en overige bijzondere voorzieningen, salarissen van tolken, stand hulpen e.d.
• Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor de verblijfskosten en transport behalve ze gebruik maken van het totale pakket dat door Ancla CC is aangeboden (zie kop ‘Individuele reis- en verblijfskosten’)

• Aankomst in Havana op 19 maart en vertrek op 25 maart 2017.
• Ancla CC behoudt zich het recht voor, deze zakenreis te annuleren bij onvoldoende deelname of om andere dringende redenen.
• Er is een beperkt aantal (max. 8) plaatsen beschikbaar voor exposanten, toekenning op basis van datum inschrijving. Minimaal aantal deelnemers als professional visitor is 6.
• We gaan uit van uw deelname aan de matchmaking.

RVO Missie voucher – financiële tegemoetkoming
Om uw deelname aan deze beurs financieel aantrekkelijker te maken willen wij u graag attenderen op de missievoucher van RVO.nl (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland) ter waarde van € 1500,- Voor meer informatie en het aanvragen van deze missievoucher http://www.rvo.nl/subsidies-regelingen/missievouchers-sib

Belangrijk
Na ontvangst van uw aanmelding zal contact met u worden opgenomen voor een persoonlijk intakegesprek. Tijdens dit gesprek zullen uw wensen ten aanzien van de missie en de matchmaking in kaart worden gebracht.
Tevens wordt er een briefing in januari 2017 gehouden met alle deelnemers om alle details te bespreken. Als het zover is, informeren we u over de datum, tijd en plaats waar de briefing plaats vindt.

Annulering door de deelnemer
In geval van annulering blijft de wettelijke verplichting van de betaling van het totaalbedrag van de deelnamesom onverminderd van kracht, aangezien ANCLA CC deze kosten niet op de beursdirectie kan verhalen. Deze verplichting is ook van kracht op kosten gemaakt door de door ANCLA CC gecontracteerde firma's.
Vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via ons e-mailadres info@anclacubaconsult.nl of bel ons tijdens kantooruren via ons telefoonnummer 0703085550 of 0618207783.